7 תשובות
שואל השאלה:
אני בן!!!!
אני בן!!!!
אנונימי
תגיד שאתה ממש מצטער
שואל השאלה:
אבל זה בגללי ויגידו לי שאני אשם בזה
אבל זה בגללי ויגידו לי שאני אשם בזה
אנונימי
אי אפשר להתחמק מהכעס אז עדיף להוריד את הפלסטר מהר
תגיד להם שזה היה בטעות ושאתה ממש מצטער.
ל- בנוסף ליצן- בנוסף נפלת-
אם אני הרסתי משהו ההורים שלי בדרך כלל מוותרים לי אם אני באה אומרת שעשיתי את זה ומבקשת סליחה אני יוצאת בלי עונש