21 תשובות
כן
כנראה
כן :/
כנראה שכן
שואל השאלה:
זה קורה לי גם כשאני בקטעים עם בנות אחרות, היא תמיד במחשבות שלי
איך מוציאים ככה מישהו שאהבת באמת, לא איזה אהבת סתמית, מישהו שהיה חלק ממך ולא באופן דביק
זה קורה לי גם כשאני בקטעים עם בנות אחרות, היא תמיד במחשבות שלי
איך מוציאים ככה מישהו שאהבת באמת, לא איזה אהבת סתמית, מישהו שהיה חלק ממך ולא באופן דביק
אנונימי
אוי זה נורא כואב לשמוע.. אין סיכוי בכלל שתחזרו? נשמע שאתה מתגעגע.
אנונימית
או שאתה אוהב אותה בקטע חברי. נגיד אתה יכול לבכות כי אתה מתגעגע לכלב או לחבר טוב לא בהכרח
שואל השאלה:
אני ממש מתגעגע אליה, אבל זה כבר אבוד מבחינתי לחזור אליה לצערי
לא יודע איך לא להתגעגע אליה, למרות שהיא פגעה בי בסוף היא האדם הכי מיוחד שהיה לי בחיים.
אני ממש מתגעגע אליה, אבל זה כבר אבוד מבחינתי לחזור אליה לצערי
לא יודע איך לא להתגעגע אליה, למרות שהיא פגעה בי בסוף היא האדם הכי מיוחד שהיה לי בחיים.
אנונימי
שואל השאלה:
כן זה בקטע חברי אפילו, מעבר לזה שאהבתי אותה בצורה רומנטית, אהבתי אותה אהבת נפש
כן זה בקטע חברי אפילו, מעבר לזה שאהבתי אותה בצורה רומנטית, אהבתי אותה אהבת נפש
אנונימי
אני מבין אותך. בדרך כלל אם זו התאהבות זה עובר לבד. אם אתה אוהב אותה באמת בתור בן אדם ומהחוויות שלכם זה לא תמיד עובר לצערי. אני פה בשבילך לדבר
שואל השאלה:
זה בדיוק זה
לא אכפת לי בכלל שהיא לא הבת זוג שלי יותר, אני רק רוצה שוב לשמוע את הקול שלה ואת החוויות שלה
היא הייתה בית בשבילי, אף אחד בעולם לא התקרב לזה עבורי
זה בדיוק זה
לא אכפת לי בכלל שהיא לא הבת זוג שלי יותר, אני רק רוצה שוב לשמוע את הקול שלה ואת החוויות שלה
היא הייתה בית בשבילי, אף אחד בעולם לא התקרב לזה עבורי
אנונימי
אין סיכוי שתדברו יותר ?
שואל השאלה:
שום סיכוי, וזה הכי כואב לי בעולם.
היא ראתה את זה כקטע שנגמר וזהו, מבחינתי זה היה בערך כל העולם שלי
שום סיכוי, וזה הכי כואב לי בעולם.
היא ראתה את זה כקטע שנגמר וזהו, מבחינתי זה היה בערך כל העולם שלי
אנונימי
אוי. אני מבין אותך ואני באמת פה בשבילך אתה נשמע מדהים
שואל השאלה:
תודה, אתה אחלה בחור גם.
מקווה שיום אחד אשכח ממנה או שיכאב לי פחות
תודה, אתה אחלה בחור גם.
מקווה שיום אחד אשכח ממנה או שיכאב לי פחות
אנונימי
זה בדרך כלל קורה ככה. מקווה בשבילך
בהצלחה ימלך
לא התגברת, אבל עם הזמן זה יעבור אתה פשןט אוהב אותה
מקווה שיעבור אתה במצב קשה תמסה אולי להכיר בנות אחרות להשכיח אותה
אשכרה כתבתי טמבל לא נגדו סתם בציניות ומחקו לי איזה רגישים המנהלים פה
יואו עכשיו קראתי אתזה ואניבוכה פה כי הזכרת לי מישהו והייתי באותו המצב וואו
תמצא מישהי חדשה שתמלא את הלב שלך
תמצא מישהי חדשה שתמלא את הלב שלך
באותו הנושא: