9 תשובות
אי אפשר כבר להוסיף חחח זה לא אבקת סוכר
זה עדיין אמור לצאת טוב
כפרה הכל טוב לא נןרא
אמור לצאת סבבה רק אל תשרפי אותן
שואל השאלה:
יאוו זה בטח לא יצא טוב והלך המאנץ
אנונימית
יצא סבבה הכל טובב
אם זה קמח רגיל ולא תופח אז קצת בעיה
שואל השאלה:
עדכון קצת שרפתי את זה אבל זה ניתן לאכילה
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף זרקתי זה יצא מזוויע
קיצר אל תשכחו לשים אבקת אפייה
אנונימית
בתאבון