8 תשובות
ברור זה פלוס לדעתי כי גם אני כזה
כן
בוודאי..רובן חבוי בהן משו אפל..וחסר ממוש :)
למה לא?
מצחיק שהרבה חושבים שכן
אבל במציאות לא מסוגלים להישאר עם ביישנים
כי אם אני ביישנית ליד מישהו הוא הולך בסוף כי משעמם לו איתי
כאילו מתלהבים בהתחלה ואז ביי

אבל אני כן ספציפית הייתי יוצאת עם ביישן אני אוהבת את אלה שאפשר גם סתם לשבת לידם בלי אקשן בלי עניין פשוט לשבת או ללכת לבילוי רגוע יחסית אפילו פיקניק
אנונימית
האמת , תלוי ,
אם היא יותר מדי ביישנית זה מעצבן אבל אם זה רק כזה בחפיף או בקטנה אין לי בעיה ..
אבל אין לי כוח למישהי שהיא יותר מדיי ביישנית ואז אצטרך לעשות את כל המילים
כן חברה שלי אבל היא ממש ביישנית וזה לא עושה לה טוב אז ביישנות זה לא כל כך דבר טוב אבל היא מושלמת בכל זאת
אנונימי