10 תשובות
שואל השאלה:
אני צריך מספרים
יותר מגברים
אנונימית
כולן
שזה 100%. אבל אם הגברים בעולם יידעו להיות גברים, המספר יהיה 0%
אוי למה שתרצה לדעת דבר כזה?
אחוז די גבוה לצערי.. ניראלי מעל 30 אחוז
(לא בטוחה בכלל! זו רק השערה)
pretty flower3: שטויות. אין שום סיבה מוצדקת לבגוד. אם הגבר לא מספק את צרכיה של האישה, שתיפרד ממנו. אין שום הצדקה לחוסר רגישות כזה.
אני בטוח שהמון נשים לא ירגישו בנוח עם איך שאת מכלילה את כולן באמירה הזאת...
ובבקשה, מספיק עם הבולשיט של "לדעת להיות גברים". גבר יכול להיות איך שבא לו מבלי שהזהות הגברית שלו תילקח ממנו. אם אותו גבר לא מתאים לציפיות שלך, תעברי הלאה.


לשאלה:
https://ifstudies.org/blog/who-cheats-more-the-demographics-of-cheating-in-america
אנונימי
^אנימצהה מה זה כמה טבלאות אין לך את זה ביותר מסובך?
לשאלה- מעל 10 אחוז בדוק
אנונימית
זה 50 50
די הרבה לצערי
כל אישה שתגרום לה להרגיש משועממת או שתוריד מהערך שלה.