7 תשובות
שואל השאלה:
של הרכבת זה בסדר?
אנונימי
בושה*
שואל השאלה:
עשיתי כבר פעמיים,לא עובר לי,מה לעשות??
אנונימי
לאכול בננות ואורז, לשתות המון מים
ולחזור הביתה הכי מהר שיש... יכול להיות שחטפת וירוס או אכלת משהו לא טוב, צריך לתת לגוף להוציא את זה
ואולי מראש תבטל אם יש לך משהו מחר
ואם את ליד בתים של אנשים תבקשי זה לא ביקשה...
חפשי שירותים או שתעשי בחוץ שלא רואים
יואו סיוט
שירותים ציבוריים גם של רכבת הכל הולך
באותו הנושא: