תשובה אחת
לנוער העובד והלומד או להסתדרות העובדים.
יש להם אפליקציה שקוראים לה עבודה פלוס שדרכה את יכולה להגיש תלונה
או שאת יכולה גם להגיש תלונה משטרתית מקוונת