10 תשובות
למה לא? דווקא יש שאוהבים ויש שלא וזה בסדר
אני אוהב מתולתלות חברה שלי מתולתלת
מה השטויות האלה? אני מכיר בנות מדהימות עם תלתלים. אל תתאמצי למצוא הגיון בביטויים של אנשים חסרי הגיון.
יש דוגמניות על עם תלתלים. תלתלים זה יפה.
כי זה פשוט גועל נפש.
תלתלים לבנות זה אחד היפים
למה להכליל? יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא
תלתלים זה מהמם והכל עניין של טעם אישי
^^למה? זה פשוט מכוער. קשה לך לקבל דעות של אנשים אחרים? וואלה לא אכפת לי.
^ הייתי מקללת אותך אבל יורידו למ נקודות אמינות
בתור מתולתלת ובאמת שיש אנשים שכל היום היו צוחקים עלי שהשיער שלי מכוער ובאמת האנשים האלה יכולים לקפוץ לי
אנונימית