14 תשובות
לא ממש לא
זה בהתאם למשקל הגוף שלך
תכפילו את משקל הגוף שלך פי 0.03 וככה תדעי כמה את צריכה לשתןת
תכפילו את משקל הגוף שלך פי 0.03 וככה תדעי כמה את צריכה לשתןת
כפרה עליך ביום צריך לשתות 4 ליטר
אני אישית משתמש ב6
צריכים 4-5 ליטר
ממש לא יותר מדיי.. זה מה שאת צריכה..
כמובן תלוי גם במשקל ואם את מתאמנת ומאבדת הרבה נוזלים. שני ליטר זה המינימום
כמובן תלוי גם במשקל ואם את מתאמנת ומאבדת הרבה נוזלים. שני ליטר זה המינימום
זה לא יותר מדי
שואל השאלה:
אמאלה כמה אתם שותים
בטח אתם כל חצי שעה בשירותים לא?
אמאלה כמה אתם שותים
בטח אתם כל חצי שעה בשירותים לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה סתם מיותר לשתות יותר מליטר לא? אם הגוף היה מרגיש בחוסר של מים היתי מרגישה צמאה
אבל זה סתם מיותר לשתות יותר מליטר לא? אם הגוף היה מרגיש בחוסר של מים היתי מרגישה צמאה
אנונימית
לא עובד ככה.
ולא לא כל חצי שעה בשירותים הגוף משתמש במים.
ולא לא כל חצי שעה בשירותים הגוף משתמש במים.
לא בהכרח שהיית מרגישה צמאה.. מיותר זה אף פעם לא.. תשתי.. אם זה קשה לך אז תמלאי לך את הבקבוק הגדול של השני ליטרים, שימי אותו תמיד לידך ופשוט תשתי רק ממנו, זה ממש עוזר.. כבר להיות במעקב וגם לשתות יותר
שואל השאלה:
ואפשר מים בטעמים במקום מים רגילים?
ואפשר מים בטעמים במקום מים רגילים?
אנונימית
^^ לא חושבת שכדאי.. הגוף צריך נטו מים, נקיים.. בלי ממתיקים ותוספים אחרים
לכל אחד זה קצת אחרת, למשל מישהו שעשה פעילות גופנית ואיבד נוזלים ברור שצריך יותר מים ממישהו שישב רוב היום. בגדול לפי מה שקראתי הצריכה המומלצת לנשים היא יותר קרובה ל-2 ליטר מאשר לליטר.
חלק מהתגובות פה כתבו שצריך לשתות הרבה יותר, אז חשוב לומר שיש מצב של הרעלת מים- שתייה של כמות גדולה של מים יותר משהגוף צריך תוך פרק זמן קצר שמובילה לירידה בנתרן ולבלגן. ככה שלשתות בבת אחת מלא זה גם לא פתרון ואפילו יכול להיות מסוכן.
חלק מהתגובות פה כתבו שצריך לשתות הרבה יותר, אז חשוב לומר שיש מצב של הרעלת מים- שתייה של כמות גדולה של מים יותר משהגוף צריך תוך פרק זמן קצר שמובילה לירידה בנתרן ולבלגן. ככה שלשתות בבת אחת מלא זה גם לא פתרון ואפילו יכול להיות מסוכן.