7 תשובות
עצוב,לא חייבים לשמוע את זה אבל למה לשנוא,לשנוא זו מילה קשה לדעתי בשביל לתאר דעה על מוזיקה.
איזה הייט
אין לי שמץ למה אנשים שונאים את זה... זה כמו לשנוא אנשים שאוהבים את הצבע כתום, כאילו, אני לא אוהב אותו, אני חושב שהוא מזעזע, אבל מה פאקינג אכפת לי איזה צבע הם אוהבים!?
אני לא יודעת אבל ממש גזענים כלפיהם בגלל שהם "מתאפרים כמו נשים" ו"נראים כמו נשים" ושהם "סינים"
עצוב שאנשים שלא מתחברים למוזיקה מוציאים את זה עליהם ויורדים עליהם בגלל כלום ושום דבר וקוראים להם "בנות" רק בגלל שהם אסייתים (מתכוון גם לאלה שלא בהכרח קוריאנים)
מה? מה הייט...
כשאנשים לא מתחברים למוזיקה זה בסדר
אבל כשהם קוראים להם סינים שנראים כמו בנות ושרים גרוע זה באמת התנהגות מגעילה
הם ליטרלי משקיעים מלא מאמץ וזמן בשביל המוזיקה ואנשים פשוט אומרים דברים מגעילים כאלה עצוב