4 תשובות
את צריכה לדבר על זה עם מישהו שמבין
לגלות למה זה קורה ולשנות את המצב
בהצלחהה אהובתי תמיד יש דרך לצאת מזה ואם את צריכה משהו אני כאן
לגלות למה זה קורה ולשנות את המצב
בהצלחהה אהובתי תמיד יש דרך לצאת מזה ואם את צריכה משהו אני כאן
שואל השאלה:
תודה ענקית את מדהימה❤
תודה ענקית את מדהימה❤
אנונימית
שואל השאלה:
^כבר שנה בטיפול פסיכולוגי, וכמה חודשים בתרופתי, המצב כן טוב יותר אבל עדיין לא טוב ממש. שאלתי מה יוכל לעזור לעכשיו..
^כבר שנה בטיפול פסיכולוגי, וכמה חודשים בתרופתי, המצב כן טוב יותר אבל עדיין לא טוב ממש. שאלתי מה יוכל לעזור לעכשיו..
אנונימית
אנונימית יקרה,
קראתי את הדברים שכתבת ושמעתי את העייפות והכבדות, אך גם את הצד שמנסה להיחלץ ומבקש עזרה. אני יכולה רק לתאר לעצמי כמה זה קשה לגייס כוחות, כאשר כל פעולה קטנה כגדולה, מעייפת ומושכת מטה. כאילו יש איזשהו דבק סמיך שמושך אותך מטה.
המלחמה המתמדת הזו בין שני הכוחות האלה יכולה להיות מאוד מתישה כלשעצמה. אולי לשתף מישהו אחד שאת סומכת עליו בתחושות שלך יוכל להקל עליך?
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ואני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט לשיחה אינטימית, אנונימית ואישית. נקשיב לך ללא כל שיפוטיות, נתמוך וננסה לסייע.
מצרפת פודקאסט שאולי יהיה לך לעזר
https://sahar.org.il/depression/
זכרי שאת לא לבד!
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את הדברים שכתבת ושמעתי את העייפות והכבדות, אך גם את הצד שמנסה להיחלץ ומבקש עזרה. אני יכולה רק לתאר לעצמי כמה זה קשה לגייס כוחות, כאשר כל פעולה קטנה כגדולה, מעייפת ומושכת מטה. כאילו יש איזשהו דבק סמיך שמושך אותך מטה.
המלחמה המתמדת הזו בין שני הכוחות האלה יכולה להיות מאוד מתישה כלשעצמה. אולי לשתף מישהו אחד שאת סומכת עליו בתחושות שלך יוכל להקל עליך?
אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת ואני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט לשיחה אינטימית, אנונימית ואישית. נקשיב לך ללא כל שיפוטיות, נתמוך וננסה לסייע.
מצרפת פודקאסט שאולי יהיה לך לעזר
https://sahar.org.il/depression/
זכרי שאת לא לבד!
שלך,
מתנדבת סה"ר