14 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודהה ואם נגיד אכלתי 119 קלוריות ושרפתי עכשיו נגיד 121 אז אני יהיה במינוס זה טוב? זה לא טוב?
סבבה תודהה ואם נגיד אכלתי 119 קלוריות ושרפתי עכשיו נגיד 121 אז אני יהיה במינוס זה טוב? זה לא טוב?
אנונימית
לא טוב, 119 זה לא מספיק (אם התכוונת לאורך כל היום 119)
תנסי לאכול לפחות 1000.
את צריכה להכניס לגופך 200-500 קלוריות פחות, זה מה שהכי מומלץ.
תנסי לאכול לפחות 1000.
את צריכה להכניס לגופך 200-500 קלוריות פחות, זה מה שהכי מומלץ.
שואל השאלה:
לאלא חחח סתם נתתי דוגמא ומה זה אומר להכניס 200-500 קלוריות פחות? כאילו לשרוף 200-500 קלוריות יוצר ממה שאכלתי?
לאלא חחח סתם נתתי דוגמא ומה זה אומר להכניס 200-500 קלוריות פחות? כאילו לשרוף 200-500 קלוריות יוצר ממה שאכלתי?
אנונימית
קיצור את צריכה לאכול פחות ממה שאת שורפת
הגוף שלך כל יום שורף מספר מסוים של קלוריות, ובאותו זמן את גם אוכלת אז נוספות קלוריות לגוף, צריך פשוט שתשרפי יותר ממה שאת מכניסה
אה ואת לא צריכה להיות במינוס קלוריות למשל אם את אוכלת 1500 יומיומי אז את יכולה להמשיך לאכול ככה פשוט תשרפי 200-500 קלוריות יותר אבל לדעתי 500 זה יותר מדי
שואל השאלה:
סבבה תודהה ממש ממש ממש עזרתרצח
סבבה תודהה ממש ממש ממש עזרתרצח
אנונימית
כן כמו מה שהיא למעלה אמרה
חשוב להדגיש את לא צריכה להיות במינוס קלוריות, תאכלי רגיל ופשוט תוציאי יותר אנרגיה - תעשי יותר ספורט :)
חשוב להדגיש את לא צריכה להיות במינוס קלוריות, תאכלי רגיל ופשוט תוציאי יותר אנרגיה - תעשי יותר ספורט :)
כאילו פשוט את שורפת קלוריות יותר ממה שאת מכניסה (נגיד עושה מלא ספורט ושומרת על תזונה בריאה) ואז כשאת מחברת את המספרים של כמה אכלת עם כמה הוצאת זה יצא שלילי
כמו שרשמו כבר שצריך לאכול פחות ממה ששורפים רק שלא ניסחו את זה טוב ואת לא צריכה לעשות ספורט עד שאת שורפת את כל מה שאכלת זה שאת חייה את כבר שורפת קלוריות ויש לך מאזן נטרלי שאותו את מוצאת במחשבון tdee שזה כמה קלוריות את צריכה לאכול כדי לשמור על המשקל שלך ואז כל מספר מתחת למאזן הנטרלי נחשב לגירעון קלורי ומה שמומלץ זה להוריד בין 200-500 קלוריות מהנטרלי ולא יותר מזה כי זה כבר לא בריא ויותר מסוכן וספורט עוזר לשרוף עוד קלוריות נוספות אבל לא בא במטרה של להכניס אותך לגירעון אחרי שאכלת משהו
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה הה הה!!
תודהה הה הה!!
אנונימית
גירעון קלוריות זה שאת שורפת יותר ממה שאת מכניסה לגוף כלומר אם את אוכלת ביום 1500 קלוריות אז את צריכה לשרוף 1700 בערך
שואל השאלה:
^תודהה אין לי פרח להביא לך אבל ממש תודה(::
^תודהה אין לי פרח להביא לך אבל ממש תודה(::
אנונימית