18 תשובות
לא
לפי דעתי לא צריך ועדיף שלא לעשן בכל גיל
אבל במיוחד בגיל הזה
אבל במיוחד בגיל הזה
ממש לא
הזיה מה שהולך היום
הזיה מה שהולך היום
איפה ההורים שלהם
לא
מה ההשוואה בין 11 ל17 חחח
לא
לא
אבל זאת המציאות
אבל זאת המציאות
לא
וזה לא רק היום זה היה גם בדורות אחרים^^^^^^
וזה לא רק היום זה היה גם בדורות אחרים^^^^^^
17 זה כבר מבוגר אבל כל ה13 14 15 זה מזעזע
שואל השאלה:
כןן ראיתי ילד בצופים בן 11 או 12 שמעשן וויפ
כןן ראיתי ילד בצופים בן 11 או 12 שמעשן וויפ
מה הבעיה? אני מעשנת
לא. אבל מרוב שראיתי את זה כבר אלף פעם אין מה להגיד אני 18 ועד עכשיו לא נגעתי בזה
לא אבל זה הדור של היום מה ציפית
כן אמא שלי שתתה ועישנה הרבה כשהייתי בבטן
שיהיה לבריאות כמו שאומרים^
זה הזוי
באותו הנושא: