5 תשובות
כן זה ממש נורמלי גירושים זה משהו מאוד אינטנסיבי וזה יכול מאוד להשפיע עלייך אבל לאט מתגברים על זה
ברור זה מובן ברמות והכל נורמלי
לגיטימי לחלוטין, גירושין זה דבר לא קל
ברור
ההורים שלי התגרשו לפני 12 שנים ואני עדיין עצבנית על זה
ברור, לגיטימי
עברתם משבר במשפחה