6 תשובות
בד"כ זה אומר שהטמפרטורה של המקרר נמוכה מידיי.
תנמיך/י טיפ טיפה את הטמפרטורה (שהמקרר לא יהיה על הטמפרטורה הכי נמוכה) אפשר גם לנקות את מעבר האוויר למנוע. (נמצא בד"כ מאחורי המקרר - מלמטה או מקדימה למטה - יש פאנל קטנטן ששולפים ואז עם שואב אבק לשאוב את כל הלכלוך שהצטבר על צלעות הקירור)
תנמיך/י טיפ טיפה את הטמפרטורה (שהמקרר לא יהיה על הטמפרטורה הכי נמוכה) אפשר גם לנקות את מעבר האוויר למנוע. (נמצא בד"כ מאחורי המקרר - מלמטה או מקדימה למטה - יש פאנל קטנטן ששולפים ואז עם שואב אבק לשאוב את כל הלכלוך שהצטבר על צלעות הקירור)
אי יניקת אוויר ביחידת המאייד...
שלמה טכנאי מוסמך קירור ומיזוג אוויר שרות יעוץ ותיקונים (יעוץ טלפוני חינם) 0542345129.
שלמה טכנאי מוסמך קירור ומיזוג אוויר שרות יעוץ ותיקונים (יעוץ טלפוני חינם) 0542345129.
מנוע מאורר שלא עובד, מאייד שקפא עקב תקלה בהפשרה, אוויר חוזר מלא בקרח (סתום)
לחץ גבוה. אם החליפו לך את המדחס אז שמו לך יותר מדי גז. אם המדחס לא הוחלף אף פעם אז זה סימן שהוא כבר עייף ויש לו לחץ גבוה בגלל זה. אל תמהר להחליף מדחס
רוני צודק אים יש קרח בצינור סימן שיש עודף גז במערכת,
פשוט תוריד קצת גז וזה יסתדר אל תפחד
פשוט תוריד קצת גז וזה יסתדר אל תפחד
באותו הנושא: