7 תשובות
אולי תנסי להעביר את הזמן בחוץ עם חברים שגם שומרים שבת, או להעביר את הזמן בקריאת ספרים שאת אוהבת.
או אפילו בתהילים וזה?
לכבות את הטלפון ולשים במקום שאת צריכה להגיע עם סולם ככה לא יהיה לך כוח להוציא אותו
חייבת למוצא משהו שאת אוהבת שהוא מותר בשבת ולעשות אותו בשבת
אולי תרחיקי את הטלפון ממך?
נגיד תכבי אותו לגמרי
ושימי בחדר של ההורים שלך
ואז את לא תתפתי ויהיה לך קל יותר
שואל השאלה:
אני רוצה לקרוא תהילים וכל פעם אןמרת לעצמי טוב עוד מעט, יש לי חברה שגם נופלת מלא בשבת ולא מצליחה לשמןר והיא באה אלי ועוד עם טלפון מה שיותר משגע אותי
לצערי כל מי ששמר שבת אצלי כבר פחות נשאר (מהחברים) כולנו התרחקנו מלשמור שבת אבל אני ככ אוהבת את ה' ויודעת שאני עושה משהו לא בסדר שזה משגע אותי ברמות
אנונימית
מצד אחד מצער לשמוע מצד שני כל הכבוד על הרצון ואני בטוח שאם תמשיכי לנסות את גם תצליחי בעז"ה.

מה שאני יכול להציע לך, זה ללכת לישון מאוחר בשישי בערב (תקראי איזה ספר או משהו), ואז תקומי מאוחר ובעצם תנסי איכשהו להעביר את הכמה שעות שנותרו.
אני חושב שממש כדאי לך להיפגש עם החברה שלך בלי טלפונים (!), כי הרי שתיכן רוצות לשמור, וככה תוכלו ביחד להעביר את הזמן.
ממליץ לך גם להתפלל על זה ולבקש מהקב"ה שיעזור לך לשמור. במילים שלך, תבקשי ממנו.

^^וזה גם אחלה רעיון.
באותו הנושא: