8 תשובות
כן מסוכן
אבל הם יודעים לשמור על עצמם!
מלך אח שלך!
אבל הם יודעים לשמור על עצמם!
מלך אח שלך!
אנונימית
כן אבל לא צריך לדאוג כי מלא משרתים שם ובזמנים בלי מבצע לא קורה כלום
כן מסוכן אבל אין מבצע עכשיו אז רמת הסיכון יורדת משמעותית
כיום כן
לא מסוכן בכלל.
אני גר פה כבר 18 שנים, ומעולם לא הייתי בסכנת חיים מהותית.
אני גר פה כבר 18 שנים, ומעולם לא הייתי בסכנת חיים מהותית.
כן זה מסוכן, כל הכבוד לאח שלך הוא גיבור
מסוכן באותה במידה כמו בגבול לבנון וסוריה
זה מסכון אבל באמת שכל הכבוד לאח שלך
אנונימית
באותו הנושא: