16 תשובות
הביטלס, אבל ימאס לי די מהר אני לא יכול לשמוע את אותה להקה במשך כל כך הרבה זמן
מארשמלו פאוופו פאסנג'ר ואוטאקו ביט
זה בדיוק מה ששאלתי אתמול

ולשאלה כנראה שהביטלס בגלל המוזיקה המגוונת
למרות שבזמן האחרון אני מקשיבה יותר לקינקס
led zeppelin
בעיני הם האמנים הכי טובים בהיסטוריה
וואי כן^
כנראה שלקווין
אביב גפן והתעויוט או גרין דיי. קשה להגיד.
שואל השאלה:
^^^^לא ראיתי ששאלת...:)
אנונימית
אנשים פה מזכירים את הביטלס,לד זפלין וקווין אמא'לה איזה טעם מדהים יש לכם במוזיקה!!!
אנונימי
דיי אני מוחמאת
נונו
לארקטיק מנקיז
אבל אסטרגטית הייתי בוחרת בביטלס כי יש להם הכי הרבה שירים
פינק פלויד ללא ספק
סטייסי וטוויס
אבל זה ימאס לי אחרי כמה זמן שירים ממיסים לי ממש מהר חח
נראה לי קווין