5 תשובות
גוונים בלונדינים של חמצון? לא ירד.. צריך לחכות שהשיער יצמח
לא יורד לי כבר 8 חודשים
^^ הבהרה של שיער זה הורדה של הצבע הטבעי.. זה לא יורד אף פעם כי זה לא שזה שכבה מעל הצבע הטבעי שלך שיכולה לרדת, זה פשוט מוריד את הצבע הטבעי ואז היא אפשר להחזיר אותו... אז הוא שתחכי שיצמח או שתצבעי לחום מעל זה.
זה לא ירד או שתצבעי תשיער או שתגזרי איפה שיש עדיין תגוונים
את חשבת שזה ירד?