27 תשובות
כי הם לא מבינים שזה אשכרה טוב
כי הרבה אנשים שצופים באנימה פשוט הופכים את זה לכל האישיות שלהם...
ואומרים להם ילדי סנטר פשוט כי בסנטר יש מלא ילדי אנימה וכאלה שעושים קוספליי וכל זה
בגלל אנשים כמוך, אנימה זה אחלה
אנונימי
כי אנשים חושבים ישר שזה של ילדים קטנים, וישר פוסלים מבלי להכיר/ לדעת.
כי רוב הילדים האלה לפחות ממה שאני מכיר הם באמת ילדי סנטר מוזנחים
אנונימי
שואל השאלה:
מי שרשם אנשים כמוך אממ אני רואה אנימה ויש את זה בשם שלי...
אנונימי
כן בידיוק אנשים כמוך שרואים את זה, גורמים לאנשים כמוני או אנשים שלא מכירים בכלל אנימה פחות להעריך את זה
אנונימי
אנשים רואים באנטרנט רק את הצד של האנשים היותר מוזרים וקרינגים שהפכו את האנימה לכל האופי שלהם ולא מבינים שיש גם אנשים נורמטיביפ שצופים באנימה בנוסף לסדרות אחרות
אני צופה באניצה וקיידרמות כבר מלא זמן ואני לא נראת אחת כזאת בכלל אז סתם סטיגמות
אנימה זה ז'אנר בדיוק כמו קומדיה אני אישית לא אוהב אנימה אבל זכות אנשים אחרים לראות
כי רוב האנשים שצופים באנימה הם אנשים מוזרים שעושים uwu ופרצופים מוזרים ועושים קולות מוזרים ואני לא מכלילה, יש הרבה שהם גם אוהבים והם אחלה ולא מגזימים.
כי כל האלו מהסנטר רואים אנימה אז מכלילים את כולם כילדי סנטר
כי זה קרינג? זאת אומרת ילדים מצויירים שמדברים שפה לא ברורה צועקים 24 דקות רצופות... אני גם רואה את זה כמוזר.
אגב שלא תבין לא נכון, אין לי שום דבר נגד אנימה ואני קורא מנגות בעצמי ובנוסף לא קורא לאף אחד ילד סנטר חנון וכו' בגלל אנימה.
זה פשוט התשובה שאני מעריך שאחרים חושבים.
שמע זה לא יכול להיות התשובה של כולם כי אחרי הכל כמעט כל אחד אוהב סדרה או סרט עם שפות לא ברורות וגם ריק ומורטי מצויירים זה לא כל כך משנה
אבל אנגלית לעומת יפנית זו שפה שמדברים בה המון, ומלמדים אותה כבר מגיל קטן - מדובר כאן בשפה שנועדה להיות מדוברת. אנשים דוברים אנגלית מבלי לדעת את זה אפילו
חחח לא התכוונתי לאנגלית ספציפית למשל משחקי התמנון הרבה אוהבים את זה מבלי להבין שיט ממה שאומרים (בלי תירגום) ואחרי כמה פרקים זה לא מפריע להם בכלל אז השפה היא לא הבעיה
מסכים על הטענה, אבל מצד שני מדובר פה בסדרה אחת, לאו דווקא ג'אנר. יש אנימות שממש הצליחו בכל העולם כמו פוקימון או מתקפת הטיטאנים ששודרה לכל העולם. באותה מידה גם משחקי הדיונון. זה לא ג'אנר ולא חוזר על עצמו. קשה לי למצוא עוד סדרה בקוראינית שהצליחה ככ בארץ
כן צודק אבל אני לא מדבר על זה שאהבו את זה אני מדבר על זה שאין לזה שנאה כאילו מה ההבדל? זה לא חובה לראות אנימה אז למה לשנוא כל כך
שאנשים שרואים אנימה עושים את זה בצורה שחוזרת על עצמה, זה ההבדל. אף אחד לא יקרא לך ילד אנימה על אנימה אחת שראיתה, למיטב ידיעתי לפחות. אותה מידה במשחקי הדיונון, מדובר בדבר חד פעמי.
ואף אחד לא אמר משהו על לשנוא אנימה, פשוט נטייה לקרוא לאנשים שרואים אנימה חנונים ילדי סנטר וכו'.
וגם אנימה זה ז'אנר כשלעצמו, שכן אני לא יכול לקרוא לילד שראה משחקי התמנון ילד פעולה (action), זה פשוט לא יעבוד שכן הרבה אנשים רואים את זה (אני מתחיל לבלבל את עצמי במה שאני מנסח, מקווה שזה מובן)
לא כל כך הבנתי אבל קיצר אמרת שלא היית קורא למישהו ילד ... על איזה ז'אנר ספציפי שהוא רואה
לא מבינים
אבל אנימה זה לא זאנר
זה כאילו משהו בפני עצמו
כי באנימה יש ככ הרבה זארנים
רומנטיקה, קומדיה, אקשן , אימה וכו פשוט מצויר-
אנימה זה ז'אנר חחח
זה לא. זה כמו להגיד שסדרות מצוירות זה זאנר אבל הדבר היחיד שיש להם במשותף זה זה שהם מצוירים ולהם יש את כל הזאנרים כמו בסדרות וסרטים רגילים
אחי אנימה זה ז'אנר למשל אתה רוצה לחפש בנטפליקס או משהו קטגוריה מסויימת כמו למשל קומדיה יביאו לך סדרות עם הקטגוריה הזאת ואם תרצה לחפש אנימה יביאו לך סדרות עם הקטגוריה אנימה
זה ליטרלי כן ג'אנר. ההגדרה של אנימה זה אנימציה יפנית מצויירת, בזמן שההגדרה של קומדיה זה סדרה קומית, הומוריסטית.
אנימה זה ג'אנר לכל דבר ועניין.
אנימה זאת מדיה
לאנימה יש זאנרים משלה
תחכימו או תתקדמו.
אנימה זה פשוט תת ז'אנר של אנימציה, אם זה הדיוק שאתה מחפש