7 תשובות
בתור התחלה את מוזמנת לפרוק אצלי תמיד אני פה להקשיב. אני משתתפת בצערך ושתנוח בשלום על משכבה ושולחת מלא בריאות לכולם.
זה לא פשוט, זה לא קל להתמודד עם מוות בעיקר של ילדה שהכרת ופגשת כמעט כל יום. זה הכי טבעי בעולם שזה יהיה לך בראש כל הזמן ובעיקר כשזה עוד טרי. אני גם חוויתי מוות בחיים שלי וזה לא מפסיק להיות עצוב או כואב באבל לאט לאט זה נהיה כל יותר ומוציאים את האנשים שעוזרים לך ואת הדרכים שלך להתמודד עם מזה. בשביל לנוח קצת הייתי מנסה לראות סדרה קלילה כזו משהו מצחיק בלי עלילה מסובכת ודברים בסגנון הזה. זה הגיוני שהמוות יהיה בראש שלך הרבה, זה דבר קשה מוות שלוקח זמן לעכל.
מצטערת לשמוע. אפשר לשאול מה קרה?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכם❤❤
היא עברה תאונת דרכים
אנונימית
וואו זה נוראי. אני לא הייתי יכולה להתמודד עם זה. את באמת מדהימה. כל כך עצוב לחשוב על כך שילדה נהרגה ומלא לבבות עכשיו שבורים וכאובים. אני שולחת לכולכם, לה ולמשפחתה מלא אהבה ובריאות ומזל טוב והכי חשוב לחייך. אני באמת זמינה לך אם את רוצה סתם לדבר על דברים בשביל להסיח את הראש או לפרוק אצלי וסתם להרגיש לו לבד אני יותר מאשמח באמת
שואל השאלה:
תודה רבהה גם את ממש מדהימה באמת❤
אנונימית
וואי אני ממש מצטערת לשמוע, אי אפשר בדיוק להעסיק את עצמך ולשכוח שאדם מת אבל אל תדאגי זה יעבור עם הזמן ואת חזקה, תזכרי את זה