11 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
פשוט אין לי כוח לגשת לזה לעוד מועד וזה גם כמעט 80 אולי עדיף פשוט שאעשה עוד פעם מועד לאנגלית שבזה קיבלתי 80 סופי
פשוט אין לי כוח לגשת לזה לעוד מועד וזה גם כמעט 80 אולי עדיף פשוט שאעשה עוד פעם מועד לאנגלית שבזה קיבלתי 80 סופי
אנונימי
לא
אני קיבלתי פחות, ואני ניגש שוב כי אני רוצה 100.
כן הייתי ניגש
כן, אין לי מה להפסיד כי לוקחים את הציון הגבוה ואפשר פתאום ליפול על בגרות בדיחה
אז למה לא
אז למה לא
באותו הנושא: