7 תשובות
את תהיי אותו אדם. ברכותיי.
מה את אימו
אנונימית
מאיזה מקום זה בא? יש כאלה שטוב להם אז הם עושים את זה אם לא טוב לך עם זה אז כנראה שאם הפסקת יהיה לך יותר טוב:)
אולי תקבלי את עצמך גם בלי איפור
כלום....
את עדיין אותו הבן אדם(?)
אוליי תהיה שלמה עם עצמך
את תהיי יותר שלמה עם עצמך אולי למה רק בגדים שחורים אבל אותי באופן אישי זה היה מדכא