7 תשובות
תעלי מה שבא לך זה בסדר
לא ממש
כולנו רואים דשא?
אם כן, אז כאילו תעשי מה שבא לך, אבל קצת מוזר
כן
כן אם העמוד שלך מעוצב בסגנון
אבל ככה משום מקום זה מוזר
די פשוט עדיף להעלות לסטורי עם שיר וויב כזה או להעלות את התמונה עם עוד כמה תמונות ביחד
זה לא מראה חי כלום