6 תשובות
כן, זה עצוב
עצוב אבל אין מה לעשותת
יש בדרום מלא ערים עם דירות זולות
יש למשל את באר שבע אשקלון וכל אלה
זה לא עצוב שרוב האזרחים סובלים ונשלטים על ידי בעלי ההון?
אנונימי
עצוב.
עצוב מאד
עצוב