6 תשובות
כן אל תדברי איתה כמה ימים עד שהיא תגיד לך מה קרה
תחליפי חברה
כן שתיחנק
וואי מי זוכר ימי הולדת
כן, שהיא לא צריכה להיות החברה הכי טובה שלך
לאו דווקא
לפעמים זה קורה אין מה לעשות!
האמת כואבת, יכול להיות שיש עליה מלא לחץ והיא שכחה
את יכולה להזכיר לה ולהגיד לה שנעלבת (אם נעלבת)
לפעמים זה קורה אין מה לעשות!
האמת כואבת, יכול להיות שיש עליה מלא לחץ והיא שכחה
את יכולה להזכיר לה ולהגיד לה שנעלבת (אם נעלבת)
באותו הנושא: