5 תשובות
שואל השאלה:
רק לשנתון 2007 ומעלה
מזעזע שלא היה לי סיימתי ללמוד שנה שעברנ
שואל השאלה:
לא נראלי
אישית בתור אחד שהשנתון שלי זה השנתון הראשון שמנסה את זה, זה נראלי לא סבבה.. לעשות עבודה במשך שנה וחצי, במקום מבחן שניגשים אליו וסיימת אותו? לא סבבה.. גם אין לזה כל כך אופציה למועד ב'
וגם אין לי כוח לעבודה הכל כך ארוכה הזאת
שואל השאלה:
^כן..
אין לי מושג מה עדיף
א. זה נראה לי דיי מייאש לעשות עבודות כל כך ארוכות (גם ככה יש עבודות בכיתה י'-יא', אבל הן יותר כלילות)
ב. אני גמרתי עכשיו י'א ואני אשמע החננה הכי גדולה בארץ אבל באמת שבגלל שידעתי שבסופו של דבר יש על זה מבחן וצריך לדעת וללמוד את החומר, למדתי ברצינות ולעומק, הבנתי את החומר באמת וכשעושים עבודה זה לא מה שקורה בדרכ... ונגיד היסטוריה, אחרי שגמרתי את המקצוע הזה (וכן הוא היה טיפה קשה),אני חושבת שזה מקצוע חשוב בטירוף, כי לומדים על מה שקרה לפני 100 שנה, לא על דברים שנשמעים לנו רחוקים וזה באמת חשוב לדעת מאיפה באנו וכו וכו וזה כנראה הולך להתבטל סוו באסה בשבילכם כאילו