8 תשובות
תמר דיי
נכון
נלך בחמישי!
אני עם אורטל, גם לי אין אף פעם כוח להיפגש עם חברות
שואל השאלה:
חמישי אני לא יכולה תיהיה לי משמרת וחותמת לך שגם בחמישי תגידי שאין לך כוח אני אומרת לך בואי היום מה הבעיה יא כלבה
אז מחר
שואל השאלה:
מחר אני הולכת להביא לאיזה מישהי ספרים ברמת גן זה יתקע את כל היום אין לי כוח בואי היום