7 תשובות
לך לשירותים ותבכה
אל תלך איתם
ואם הוא חבר טוב הוא ידע דפגעת בוא לפי איך שאתה נראה ככה זה אצלי תמיד.
תבדוק אותו ואתה גם יכול להגיד לו
מי הדלביוב שיוריד אותך?
אתה יוצא דלביוב שאתה נותן לדלביוב להוריד אותך, מה אתה משוגע?!?!?!

אתה קם עכשיו, מפעיל מוזיקה, נכנס להתקלח ויוצא עם חברים לחדרכ ומתאמן!!!!! איזה תחושה טובה תיהיה לך אחר כך...

הא! וכן! את הדלביוב ההוא, רצוי ש... לזרוק מהחיים שלך!
תודה :)
מזה 'דלביוב' אם יורשה לי לשאול ואיך אני אמורה לקרוא אתזה
אנונימית
אנונימית - בקונטקסט הזה הפירוש הכי קרוב זה "בן זונה", ואת אמורה לקרוא את זה במבטא רוסי כועס.
אנונימי - כדאי שתשקול מחדש עם מי כדאי לך לשמור על קשר ועם מי לא, תשתה מים קרים, תשטוף פנים ותלך להתאמן היום לבד.
הייתה ילדה כזאת גם אצלי
קשה לא לשים על זה פס
אם הוא הוריד לך את הביטחון במילים
תדע שזה בא מחוסר ביטחון רציני של האדם האחר
בכמעט 100% מהמקרים
וזה גם לא בולשיט נשבעת
אם הוא הוריד לך את הביטחון תחשוב מה הולך בתוכו וזה בעיה שלו שהוא צריך להתמודד עם זה
אוי נו שים עליהם זין אני בטוחה שאתה מהמם באמת..הקשר איתו לא בריא אם הוא גרם לך להרגיש ככה..אני פה אם צריך עידוד