10 תשובות
כן
לדעתי כמובן
כן למה לא
כן
"אני גרה ברחוב צביקה פיק"
סורי זה מצחיק
סורי זה מצחיק
^^ האמת זה נשמע טוב על הלשון
כן, אבל אי אפשר להשוות אותו לביאליק.
כן הבן אדם אגדה!
אנונימית
באותו הנושא: