17 תשובות
כן
לא להיוולד.
הייתי בוחרת כן להוולד
מפחדת שאם לא, זה ישנה יותר מידי דברים
מפחדת שאם לא, זה ישנה יותר מידי דברים
לא אין מצב
נראלי שהייתי בוחרת לא להיוולד
אנונימית
הייתי בוחרת שלא כי העובדה שיצא ממני תינוק לא תפסיק להפחיד אותי
אנונימית
יש פעמים שאני מרגיש ככה בעיקר כשאני עושה רע. אבל בכלליות הייתי רוצה להיוולד מכמה סיבות.
טוב לו לאדם שלא נברא משנברא...גמרא מפורשת
רק אומרת
אבל כיון שאנו כאן הבה נפיק תמיטב
רק אומרת
אבל כיון שאנו כאן הבה נפיק תמיטב
ברור שלא להיוולד
כן
הייתי בוחרת כן כי לא הייתי יודעת מה יקרה
אם הייתי נולדת מחדש עם כל מה שאני כבר יודעת אז כן כי היה לי מה לתקן
אבל אם הייתי נולדת מחדש בלי שום זיכרונות אז לא
אבל אם הייתי נולדת מחדש בלי שום זיכרונות אז לא
אז מה שאתה שואל בעצם זה אם אנחנו רוצים למות?
כן
כן אבל כאילו אולי לא
כן. איך יכלתי לחיות בלי חבר שלי וקפה קר ופיצה אברבנאל
באותו הנושא: