6 תשובות
תלוי איזה תפקיד את מגדירה "טוב"
כן, פרוטקציות או הרבה מזל
אם אין לך ידע נרחב במחשבים או שאת עושה תוכניות שונות כמו י"ג-י"ד, עתודה או מגשימים אז זה יהיה די קשה אבל אפשרי. תצטרכי להתעקש על תפקיד טוב, אם הוא דורש מיון אז להפציץ במיון ואם לא אז פשוט לחפור למיטב על התפקיד, לשלוח המלצות מגורמים שונים כו'. בנוסף, אם יש לך פרוטקציות לתפקיד כלשהו, תפעילי, זה יעזור לך. בהצלחה
תגדירי מה טוב עבורך