9 תשובות
לבשל/לאפות
לא לעשות כלום הכי טוב
פשוט להקשיב למוזיקה
פשוט להקשיב למוזיקה
לקרוא?
שואל השאלה:
^אה סורי גם לא לקרוא כי זה גם מבלבל אותי
^אה סורי גם לא לקרוא כי זה גם מבלבל אותי
אה סבבה הכל טוב, אני מניחה שאת יכולה לבשל, לנקות, להתעסק באיזהשהוא תחביב שאת אוהבת או להתאמן
לבשל לאפות למשחק כופסא נגיד פאזל וכאלה ספורט לנוח לסדר את החדר לבכות לבהות בחלון לרקוד לשיר להיות בטלפון לאכול
שואל השאלה:
תודהה שעניתםם
תודהה שעניתםם
וואי אני גם כמוך
אני אישית משחקת עם קוביה הונגרית תוך כדי
אני אישית משחקת עם קוביה הונגרית תוך כדי
שואל השאלה:
אני פחות מעדיפה לעשות משהו בטלפון אבל תודה שענית
אני פחות מעדיפה לעשות משהו בטלפון אבל תודה שענית
באותו הנושא: