6 תשובות
גם לי זה ככה. כשאני ישנה עם צמה או גולגול זה עוזר:)
אני משתמשת בפנטן זהב זה ממש תלוי באיזה מזג אוויר את נמצאת אבל השיער שלי נראה רטוב 90 אחוז מהזמן החיסרון שהוא ממש מרגיש קשה כזה אבל יפה ואחרי שהשיער מתייבש הוא נהיה רך ונעים אבל הוא מתייבש אחרי 7-8 שעות(שוב תלוי איפה את נמצאת)
גלייז?
גלייז
אני יודעת שנראה לי יש כאלה שמשלבות חצי גלייז חצי קרם אבל לא בטוחה לגבי זה
שואל השאלה:
^^
אבל איזה חברה של גלייז? בניסיתי של נטורל ופחות עבד לי
^^כן, חברה שלי משתמשת בזה אבל זה נשאר אותם תלתלים..