13 תשובות
שואל השאלה:
^^ גם ככה לרוב יש תואר
^^ גם ככה לרוב יש תואר
אנונימי
צודק
זה כואב לראות אנשים בגיל הזה עובדים
אבא שלי עוד מעט 70 ועדיין עובד, בלעדיו בקושי היינו מחזיקים את הבית
זה כואב לראות אנשים בגיל הזה עובדים
אבא שלי עוד מעט 70 ועדיין עובד, בלעדיו בקושי היינו מחזיקים את הבית
אנונימי
^^^^אני מסכים אבל תואר לא אמור לייחד אותך מכולם הוא אמור להגיד בעצם שיש לך משהו בין האוזניין שיש לך השכלה ואז מקום עבודה רואה בך כנכס ומעסיק אותך בלי זה דח קשה להתקבל לעבודה
אין הרבה, אתה בעצמך אמרת שיש הרבה מבוגרים שאין להם
וגם התואר לא בהכרח יביא להם עבודה ואולי התואר זה בכלל לא בתחום שהם רוצים לעבוד בו
וגם התואר לא בהכרח יביא להם עבודה ואולי התואר זה בכלל לא בתחום שהם רוצים לעבוד בו
שואל השאלה:
^^ 100 אחוז אחי , התכוונתי לזה מעליך
^^ 100 אחוז אחי , התכוונתי לזה מעליך
אנונימי
^^^ אבל למה שיבחרו דווקא אותי בין מיליון אנשים אם לכולם יש תואר? מה אני שונה מאחרים שצריך לבחור דווקא אותי?
^^^הרוב המוחלט של התארים לא מעסיקים אותך במקצוע שעשית בו דווקא תואר ראשון בדרכ זה רק לרזומה ותואר שני זה יותר התמקצעות בדבר
^^אתה לא אמור להיות שונב מאנשים
מקום עבודה רותה לראות שהוא מעסיק מישהו עם שכל שכן יתרום למקום ותואר שאתה עובד ולומד בשבילן כמה שנים ולפניו עשית בגרויות מוכיל את זה
מקום עבודה רותה לראות שהוא מעסיק מישהו עם שכל שכן יתרום למקום ותואר שאתה עובד ולומד בשבילן כמה שנים ולפניו עשית בגרויות מוכיל את זה
יש כאלה שלא הלך להם בבגרויות פרשו או שפשוט לא הצליחו וזה התגלגל על התואר וצריכים משהו כדי להביא פרנסה הביתה גם אם הם הכי גאונים בעולם כל עוד אין להם משהו על דף שמוכיח את זה כמו בגרות או תואר אף אחד לא יעסיק אותם וזה קצת בעייתי
קודם כל, תואר לא מתאים לכל אחד ותואר לא מחייב שתהיה עבודה ברמה יותר גבוהה
דבר שני, יש אנשים שמתאים להם לעבוד בעבודות כאלה
ודבר שלישי, אם כולם ילכו לעשות תואר, איזה משמעות יש לתואר הזה? הרי לכל העובדים יש תואר, אז מה מייחד אותי בזה שיש לי תואר? מה התואר שלי שונה מהתואר של מיליון אנשים אחרים? למה שיקבלו דווקא אותי לעבודה אם יש מיליון אנשים עם תואר?
דבר שני, יש אנשים שמתאים להם לעבוד בעבודות כאלה
ודבר שלישי, אם כולם ילכו לעשות תואר, איזה משמעות יש לתואר הזה? הרי לכל העובדים יש תואר, אז מה מייחד אותי בזה שיש לי תואר? מה התואר שלי שונה מהתואר של מיליון אנשים אחרים? למה שיקבלו דווקא אותי לעבודה אם יש מיליון אנשים עם תואר?
יכול להיות שהם פשוט עושים משהו בפנסיה, אל תמהר לחשוב.
שואל השאלה:
^^ לא ירצו לעבוד בו זה עניין אחר , אבל כן לרוב יש תואר זאת עובדה
אולי לא דוקטורט אבל כן תואר ראשון לפחות מה שמביא לך הרבה אופציות
בסופו של דבר כל עבודה מכבדת את בעליה , וזה שהם בכלל כן הולכים לעבוד זה ראוי להערכה כי הם יכלו להתמסכן בבית ולהגיד למה אני ? אבל זה לא סותר את העובדה שזה מבאס
^^ לא ירצו לעבוד בו זה עניין אחר , אבל כן לרוב יש תואר זאת עובדה
אולי לא דוקטורט אבל כן תואר ראשון לפחות מה שמביא לך הרבה אופציות
בסופו של דבר כל עבודה מכבדת את בעליה , וזה שהם בכלל כן הולכים לעבוד זה ראוי להערכה כי הם יכלו להתמסכן בבית ולהגיד למה אני ? אבל זה לא סותר את העובדה שזה מבאס
אנונימי
^ צודק 100 אחוז אחי
באותו הנושא: