3 תשובות
לא זה סבבה את יכולה תוך כדי להתחבר שם לאנשים
בכלל בכלל לא
יש הרבה שעושים ככה
יש הרבה שעושים ככה
אנונימית
לא פדיחה. תהני!
מקסימום תכירי אנשים שם
מקסימום תכירי אנשים שם
באותו הנושא: