10 תשובות
תשחררי את זה היא בסופו של דבר תצטרך לספר לך.
חיובית או לא
היא תספר לך לבד
שואל השאלה:
היא לא בהריון אבל ההעובדה שהיה לה בדיקה של הריון בחדר
אנונימית
לא הבנתי מה הבעיה... כאילו ההורים שלך גרושים?
אנונימית
את מודעת לכך שההורים שלך עדיין שוכבים כן?
אנונימית
כניראה איחר לה והיא רצתה לבדוק כדי לדעת.. את יכולה לפתוח איתה את זה את הבת שלה, לא מישהי חטטנית וזרה לה, אבל אני הייתי מחכה שהיא תיפתח, אם לא תפתח אז לא צריך- זה שלה.
שואל השאלה:
תקשיבו בתכלס זה מאוד קשה לי העובדה כי ההורים שלי גרושים אז אם מי יכול להיות שהיא עשתה את מה שהיא עשתה
אנונימית
אהה איכ
אנונימית
קרה לי גם, הבדיקה הייתה חיובית. כמה שבועות אחרי היא סיפרה לנו ועכשיו יש לי אחות.
בכל מקרה אני לא שאלתי אותה פשוט חיכיתי לראות
במקרה שלך כמובן זה אחרת אז הייתי ממליצה לך לדבר איתה על זה אולי אם את מרגישה מספיק נוח עם זה.
אנונימית