11 תשובות
לא
כן נשמע מעניין
יש פאודה
לא שימות
שואל השאלה:
שממש נכנסים לאישיות שלו ומראים איך בנאדם פשוט קם בבוקר ומחליט לצאת לפיגוע
שממש נכנסים לאישיות שלו ומראים איך בנאדם פשוט קם בבוקר ומחליט לצאת לפיגוע
אנונימי
לא, נשמע מתסכל ומכעיס ואפל.
למה לבזבז זמן מהחיים, אני לא עד כדי כך חסרת חיים.
לא
כן
תמיד עניין אותי הקטע הזה של להכנס למוחות של אנשים כאלה...
אז הייתי רוצה מאוד לראות את זה
תמיד עניין אותי הקטע הזה של להכנס למוחות של אנשים כאלה...
אז הייתי רוצה מאוד לראות את זה
כן אבל יש כבר פאודה....
מאוד.
באותו הנושא: