3 תשובות
יחסית עמוסים.
אכן, שווה בימי חול וימי שישי אין לחץ
אני הייתי ביום שבת בלונה פארק תל אביב וחלק מהמתקנים עומסים חלק לא, (לפי מה שראיתי, לרוב אלה שיותר "אקסטרים", יש תור פחות ארוך)