5 תשובות
הלוואי ויהיה בישראל
כי הכול ככה, גם דיסנילנד וגם אולפני הקלטות האר פוטר והכול, זה רק בחו"ל כי הכול מתחיל משם
שואל השאלה:
אבל אישית הייתי ממש רוצה שיהיה גם בישראל
אנונימית
שואל השאלה:
גם נכון
אנונימית
כל הקטע של מחנה החצויים זה שזה בארצות הברית לא?