9 תשובות
זה חד משמעית מזל
יכולים לבוא לך סיטואציות לא הגיוניות שבחיים לא ניתקלת בהם
שואל השאלה:
מתפלל שלא
אנונימי
טסט זה ממש מזל, אתה בחיים לא תדע לנהוג טוב עד שלא תהיה עם רישיון ותוכל להתאמן לבד, שעה עם מורה פעם אחת בשבוע לא ממש יגרום לך לנהוג טוב ולהתאמן על כל הסיטואציות אז זה חד משמעית מזל
אוקי, קודם כל חייבת להגיד לך שהתפללתי לפני ובאמת ביקשתי לעבור טסט, האמנתי בזה שאעבור וזה ה-דבר שעזר לי.
אני לא יודעת אם אתה מאמין באלוהים או לא, אבל סופו של דבר זה הוא קובע את זה, לי זה עזר, יכול גם.


אני יכולה להגיד לך שאתה צריך להיות קשוב לטסטר, אני בהתחלה הייתי ממש בלחץ אבל אז עשיתי סוויצ בראש והבנתי פשוט שיש עלי אחראיות, והוא רק רוצה לראות שאני אנהג כמו שצריך עם אנשים אחרים שיהיו איתי ברכב.
אז תעלה רגוע, תבין שזה הטסט שלך, תיתן את מה שאתה יכול ותאמין שתעבור כי מחשבה יוצרת מציאות.


טיפים שעזרו לי מאוד:
לנסוע לאט, באמת לאט כי אפשר פתאום להגיד לך לחנות, או לפנות בסיבוב שלא תחשוב שהוא יגיד לך, בשביל למנוע את זה תיסע לאט אבל לא ברמה של צב. (לא לעקוף את ה50 ולא לרדת מה30 בכבישים בוא נגיד ככה)
בפניות תמיד לאוטט (הוא יגיד לך ימין/שמאל) ולתת ברקס קטן או אפילו להוריד רגל מהגז, שיראה שאתה אחראי ומאט לפני כל פנייה.
לשים לב לתמרורים של זכות קדימה, במידה וצריך לעצור בזכות קדימה לעצור לפני קו העצירה ולגלוש טיפה.
אם לא צריך לעצור אז כמובן שלהיכנס באיטיות ולהיות מוכן לזה שנהגים בכביש שמים זין על לומדים חדשים.
לשים לב למראות, לפני פנייה תמיד להסתכל במראות, להסתכל קצת גם בזאת שמעליך אבל בלי לתת לה להפריע לך להסתכל על הכביש ממול. (רק בשביל לראות שאף אחד לא עוקף, שוב, שיראה שאתה אחראי ומודע)
בנתיב השתלבות, שצריך לתת זכות קדימה לבאים לשים לב ולהיכנס בזהירות, לעצור כשצריך.
בתמרור עצור, כמובן תמיד לעצור לפני קו העצירה, עצירה מלאה! (אני עצרתי קצת לפני קו העצירה והוא אמר לי להתקדם, הוא חשב שאתקדם פשוט ישר לכביש אבל ידעתי שזה בשביל להכשיל אותי אז התקדמתי טיפה ועצרתי עצירה מלאה, ואז הוא ראה שלא הצליח לו, המורה שלי אמר)
לשים לב כשאתה רוצה או לעקוף מישהו, או שאתה רואה שעוקפים אותך, שהמהירות לא מוגברת.
שאתה רוצה לעבור נתיב, כמובן להסתכל מלא במראות, על הדרך להוריד מהירות ולראות שפנוי.
לפני במפרים תמיד להאט (בשביל זה הם נועדו)
לא להיבהל אם הטסטר מעיר לך באמצע, הם אוהבים את זה.
לי אישית לא היה חנייה בטסט למזלי, אבל אם יש לך חנייה אז קודם כל לאוטט לכיוון שבו אתה רןצה לחנות. (ימין/שמאל)
לא להתחיל חנייה אם מאחורייך יש רכבים. (גם בנתיב שלך וגם לא, אם צריך להמתין- תמתין, אם הוא מאשר אז קדימה לחנות)
להעביר לr ואני בטוחה שלמדת לחנות

לזכור שאתה יכול, להאמין בעצמך ולהאמין בזה שתעבור, ואתה תעבור!! בהצלחה❤❤
אנונימית
ובטסט יש עניין של מזל כי זה תלוי גם על איזה טסטר נופלים, המורה שלי אמר שיש טסטרית אהבלה שבכלל אומרת לתלמידים בטסט לעשות דברים שאסורים, ואז מכשילה אותם. המורים התלוננו עליה כבר
אנונימית
אישית אני חושבת שזה שילוב של נהיגה טובה ומזל.
אם זה מרגיע אותך, תדע שאתה יכול לבקש מהמורה שלך להיות בטסט איתך. זה עזר לי.
תאמין בעצמך ותזכיר לעצמך שאתה נוהג טוב, שהמורה שלך מאמין בך. אתה לא יכול לשלוט באיזה טסטר יהיה לך, לאיזה מקרים תיקלע. תאמין ביכולות שלך ותזכור שגם אם לא תעבור, יש עוד הזדמנויות לפניך.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤ עברתי
אנונימי
כל הכבודד!