14 תשובות
אפליה
idk
אתה יודע שעונה בכיר זה לא איזה דרגה מטורפת? כל הזוי פה יכול לקבל עונה בכיר.
וזה אתר שמדברים בו בעברית, תתמודד. אם אתה רוצה שימחקו גם להם אז תדווח על התשובות שלהם.
וזה אתר שמדברים בו בעברית, תתמודד. אם אתה רוצה שימחקו גם להם אז תדווח על התשובות שלהם.
שואל השאלה:
^למה הם ענו איזה 6 דקות לפני אבל דווקא את שלי נזכרו למחוק?
^למה הם ענו איזה 6 דקות לפני אבל דווקא את שלי נזכרו למחוק?
סליחה על התשובה שלי זה פשוט לבדוק אם התאוריה שלך נכונה
שואל השאלה:
^^כן את זה הבנתי, לא הבנתי למה את של שניהם לא מחקו עד עכשיו
^^כן את זה הבנתי, לא הבנתי למה את של שניהם לא מחקו עד עכשיו
שואל השאלה:
^^ חכה כמה דקות
^^ חכה כמה דקות
אז תדווח. מי בכלל מסתכל מי עונה בכיר ומי לא?
ואסור בכלל לשאול שאלות כאלו, לך להתמרר לנאמן.
ואסור בכלל לשאול שאלות כאלו, לך להתמרר לנאמן.
שואל השאלה:
^טוב גברת אני מבקש לא התכוונתי לפגוע בך, פעם הבאה אני אשים tw
^טוב גברת אני מבקש לא התכוונתי לפגוע בך, פעם הבאה אני אשים tw
שואל השאלה:
ליטרלי כתבתי באנגלית אבל עם אותיות בעברית וגם זה מחקו, מה נהיה עם הגזענות פה
ליטרלי כתבתי באנגלית אבל עם אותיות בעברית וגם זה מחקו, מה נהיה עם הגזענות פה
פריווילגיות..וכל מיני רוע..
אלא אם כן, לא היה קשר בין התגובה שענית לשאלה.
אלא אם כן, לא היה קשר בין התגובה שענית לשאלה.
גזענות
חוצפנים!
חוצפנים!
שואל השאלה:
^^^היה קשר בין התשובה שלי לשלהם
^^^היה קשר בין התשובה שלי לשלהם
שואל השאלה:
כתבתי כולה "yes indeed"
כתבתי כולה "yes indeed"