7 תשובות
שואל השאלה:
נגיד אם קשה-
מה קשה?
אם תוכלו להסביר זה יעזור לי ממש❤
נגיד אם קשה-
מה קשה?
אם תוכלו להסביר זה יעזור לי ממש❤
אנונימית
חברה שלי נמצאת שם היא נהנת הבנתי שהיא סבבה
שואל השאלה:
^
כן אבל מה לגבי הטירונות?
^
כן אבל מה לגבי הטירונות?
אנונימית
היא אמרה שהיה סבבה
שואל השאלה:
^
והיא בכושר תמידי? (הכוונה מתאמנת) או שהיא כזה סבבה
או שהיא לא מתאמנת בכלל?
^
והיא בכושר תמידי? (הכוונה מתאמנת) או שהיא כזה סבבה
או שהיא לא מתאמנת בכלל?
אנונימית
הטירונןת של פלחץ היא לא מאוד קשה. חלבית אפשר לומר.
כן צריך להיות בכושר, זאת אומרת גם אם מגיעים ממצב של אפס(לא ממליצה, תמיד עדיף בסיס), יש סרגל מאמצים ויבנו את הכושר בטירונות, וכושר כן משחק תפקיד. השאלה כמה, הכל יחסי. זה לא רמה של של חיר או איסוף. זה... חלבי כזה.
כן צריך להיות בכושר, זאת אומרת גם אם מגיעים ממצב של אפס(לא ממליצה, תמיד עדיף בסיס), יש סרגל מאמצים ויבנו את הכושר בטירונות, וכושר כן משחק תפקיד. השאלה כמה, הכל יחסי. זה לא רמה של של חיר או איסוף. זה... חלבי כזה.
סבבה כזה
באותו הנושא: