5 תשובות
לא חושבת שזה יציאה רומנטית אבל זה כן משהו שאם היה לי בן זוג הייתי הולכת לשם :)
להזמין אותו לרכבת הרים ולהחזיק ידיים "מהפחד"
להיצמד אליו כל היום ולהיות לו על הזנב לפי דעתי זה מוריד, אולי המבטים תנסי לתפוס אותו לחייך אליו יותר כשאתם יושבים לאכול תנסי לשבת מולו או לפחות לידו זה הדברים הקטנים לפי דעתי :)
ללכת למתקן ביחד רק שניכם ולהחזיק לו את היד
להחזיק ידיים
לפחד ולצחוק ביחד
לעלות על מתקנים
לאכול ביחד (נגיד לתת לו שלוק או ביס ממה שלקחת)
לעלות על הגלגל ענק ולפתח שיחה
לפחד ולצחוק ביחד
לעלות על מתקנים
לאכול ביחד (נגיד לתת לו שלוק או ביס ממה שלקחת)
לעלות על הגלגל ענק ולפתח שיחה
באותו הנושא: