3 תשובות
אזרחי וחוגר
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
לא צריך לבוא על מדים.
את לא צריכה להביא איתך כלום חוץ מחוגר וכנראה שעדיין מסכה.
לא חייבת לקבוע תור מראש, יש אופציה כזאת אבל זה גם ככה לא באמת משנה כי אם את באה בזמן לא טוב שזה כמעט תמיד את מחכה שעות.
את לא צריכה להביא איתך כלום חוץ מחוגר וכנראה שעדיין מסכה.
לא חייבת לקבוע תור מראש, יש אופציה כזאת אבל זה גם ככה לא באמת משנה כי אם את באה בזמן לא טוב שזה כמעט תמיד את מחכה שעות.
באותו הנושא: