12 תשובות
ברו וואט דה הל
לא משחקת במחשב אבל אם כן אז גיטיאי
המשחק האחרון ששיחקתי היה revolt של מרוץ מכוניות
the binding of issac repretance
stalker : anomaly mod
war thunder
forza horizon 5
ride 4
ark survival evolved
arma 3
unturned
gta v
7 days to die
scp secret labaratory
stalker : anomaly mod
war thunder
forza horizon 5
ride 4
ark survival evolved
arma 3
unturned
gta v
7 days to die
scp secret labaratory
roblox הכי כיף
cod warzone
אמונג אס, פורטנייט, פול גייז, רוקט ליג, סיאס
league of mentally unstable people בגלל זה שברתי את המחשב
ואלורנט, בעבר הייתי שחקן סיאס אבל אני ממש לא הולך לגעת שוב פעם במשחק הזה..
רובלוקס קל
hoi 4
minecraft מה תגידו
באותו הנושא: