11 תשובות
בשביל מה?
אסור
אנונימי
פשוט תעשה את זה כי אם לא תעשה תתחרט שמעולם לא גילחת את הראש זו הזדמנות להתחלה חדשה וגם זה יכול להיות מאוד יפה
השיער צומח בחזרה חיים רר פעם אחת אז קדימה:)
שואל השאלה:
בשביל הצבא אני רוצה שיהיה לי נוח
בשביל הצבא אני רוצה שיהיה לי נוח
אנונימי
אצל בנים זה צומח בטיל אז אל תפחד
שואל השאלה:
אני עושה את זה פה בבית
אני עושה את זה פה בבית
אנונימי
שואל השאלה:
אני עושה 0
אני עושה 0
אנונימי
אללה סומכים עליך יו קן דו איט!! גייז אר סופר קולל
תעשה את זה!
תעשה את זה!
תעשה את זה!
לא יודעת למה אתה רוצה וגם לא אכפת לי אבל החיים קצרים בשביל לא לגלח והשיער גם ככה יצמח (או שלא לא יודעת מה המצב הבריאותי שלך לא אכפת לי) אז תעשה את זה *עכשיו* לפני שאני אתפוצץ עליך
תעשה את זה!
תעשה את זה!
לא יודעת למה אתה רוצה וגם לא אכפת לי אבל החיים קצרים בשביל לא לגלח והשיער גם ככה יצמח (או שלא לא יודעת מה המצב הבריאותי שלך לא אכפת לי) אז תעשה את זה *עכשיו* לפני שאני אתפוצץ עליך
שואל השאלה:
עשיתי את זה גאלח 0
עשיתי את זה גאלח 0
אנונימי
באותו הנושא: