5 תשובות
את לא חייבת
לא כולםם עושים
זה סתם בשביל הכייף
זה שאנשים עושים לא אומר שגם את צריכה
זה לא מוזר
שואל השאלה:
אליסה מסוף הפאקינג עולם- זהו שאצלי בתיכון כולם עושים (חוץ מבאמת כמה בודדים) ואני מפחדת אולי שאם הם ידעו איך אני חגגתי 18 (בלי מסיבה כזו) הם יסתכלו עליח בצורה נורא מוזרה .. כי בסופו של דבר כמו שכתבת זה בשביל הכיף אבל לי זה לא כיף לכן אני לא עושה אבל התגובות באמת מלחיצות אותי.
אנונימית
שימי פס על מה שאנשים חושבים.
גם אם זה קשה
אבל תעשי את זה בשבילך
לא בשביל אחרים
אף אחד לא יסתכל עלייך מוזר, זה לא כזה שונה. תעשי מה שאת רוצה