14 תשובות
אז לא לספר, לחכות לגיל 18, ואולי לספר לאמא אם את יודעת שהיא יודעת לשמור סוד, לדעתי
אגב גם אני קצת
אגב גם אני קצת
לא לספר
זה יעשה לך רע ויסבך אותך בצרות
חכי לגיל שבוא תגורי לבד ותדאגי לעצמך ורק אז תגידי להם.
זה יעשה לך רע ויסבך אותך בצרות
חכי לגיל שבוא תגורי לבד ותדאגי לעצמך ורק אז תגידי להם.
אנונימית
עדיף לך לחכות שתהיי עצמאית, לדעתי, ובינתיים לחקור את הנושא
זה כמו לצאת מהארון
^יותר גרוע.. זה יכול לסכסך בינכם מאוד
אנונימית
למה שתאמיני בנצרות זה בולשיט
שואל השאלה:
בחירה שלי תתמודדו
כנראה אני באמת אחכה כמה שנים...
בחירה שלי תתמודדו
כנראה אני באמת אחכה כמה שנים...
אנונימית
אולי זה באמת בולשיט(אחרי הכל ישו התכוון להחיות את היהדות, לא להקים דת חדשה) אבל זה כבר קרה אז למה לא וזאת מדינה חופשית ויש פה כמה עמים ביחד
עריכה: נגיד את יכולה להשתמש במה שאני אמרתי, כמוני חח
עריכה: נגיד את יכולה להשתמש במה שאני אמרתי, כמוני חח
מה אז למה לא
עדיף להיות אתאיסטית מלהאמין בנצרות
אבל בסדר מכבדת.. לא שאכפת לי
עדיף להיות אתאיסטית מלהאמין בנצרות
אבל בסדר מכבדת.. לא שאכפת לי
אני מתה פעם הייתי כמוך
יעבור עם הזמן אבל בהצלחה
יעבור עם הזמן אבל בהצלחה
אנשים כאן לא יודעים שיש עוד דתות חוץ מיהדות כאילו?
תכתבי מכתב התאבדות
שואל השאלה:
לא יודעת פשוט זמן מה שאני מרגישה שאני צריכה לספר להם, אבל נראה לי שאני באמת אחכה
לא יודעת פשוט זמן מה שאני מרגישה שאני צריכה לספר להם, אבל נראה לי שאני באמת אחכה
אנונימית
אם הם לא מאמינים את יכולה מתישהו סתם להגיד משהו "נכון נצרות זה מגניב" או משהו..... אם הם דתיים תחכי שתגורי לבד
באותו הנושא: