12 תשובות
שואל השאלה:
ואי אפשר לבקש לעבור
אנונימית
את יכולה לבקש לעבור כיתה

עריכה: עכשיו ראיתי מה כתבת, בטוחה שאין כלום לעשות בנידון? מקסימום תנסי תתני צאנס
תיהיי את ותעשי את מה שאת עושה בדרך כלל ואולי הם התחברו אלייך
אנונימית
אל תדאגי את תכירי חברים תבואי בגישה חיובית
אוי מהה
בטוח שתמצאי שם מישהו נורמאלי אחד אל תדאגיי ויש גם הפסקות ושיעורים משותפיםם
חייבת להיות דרך לבקש לעבור
תמציאי אפילו שאת לא מסתדרת ואין ל חברים בכיתה הזאת בכיתה השניה יש לך
חשבתי נדפקת כאילו הכוונה שז*ינו אותך
אנונימי
שמעי אם זה ממש משמעותי עבורך פשוט תבקשי לעבור ואל תוותרי
שואל השאלה:
אני לא יכולה לבקש לעבור כי אני לא יכולה להשאיר את חברה שלי לבד כי היא גם איתי שם
אנונימית
מזדהה איתך בטירוף כי אני בדיוק באותו סיטואציה, אבל לקחתי את זה למקום אחר וממש ממליצה לך גם
תחשבי על זה שתכירי חברים חדשים ושיש לך הזדמנות לבטא את עצמך ולהציג את עצמך מחדש במקום אחר, למי אכפת אם הם מקובלים או לא זי! עליהם
תנסי לא יחסר לך דבר, אם זה ממש קריטי תמיד אפשר לשנות
ברוך הבא אל החיים שלי
וואי תקשיבי שאנחנו בול באותו המצב כרגע
אנונימית